;

duminică, 13 mai 2012

Iar am luat aur!

         Iar am luat aur!!! :D Fete de aur... Campionatele europene de gimnastica de la Bruxelles, 2012.
sunt tare emotionata. habar n-am dar cred ca nu e bine... pe mine ma podinesc lacrimile cand vad sportivii nostri pe podium si se canta imnul nostru.  nu ma pot uita cum trebuie.mai inchid un ochi,mai incrucisez degetele (sa pice alealalte), mai tin pumnii la ale noastre, mai beau o gura de apa, mai ma bucur cand pica una "de-a lor", mai imi bate inima ca "bigbenu". Stiu ca nu-i fair.
          Azi trei medalii de aur :D si doua de argint :) 
          Felicitari lor: Sandra izbasa, Catalina Ponor, Larisa Iordache si intregii echipe, si  antrenori, medici...!
          Sunt mandra ca sunt romanca.
          I`m happy!
mi-a placut mult si atmosfera din sala, o gramada  de sustinatori romani. bravo si lor. ma bucur ca si-a revenit gimnastica romaneasca, am savurat fiecare victorie si sper ca la mondiale, la Londra,  se vor mentine fetele.
         Bravo! Bravo! Bravo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu